Sytuacja epidemiczna
W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ EPIDEMICZNĄ GODZINY PRZYJĘĆ LEKARZY DENTYSTÓW ULEGŁY ZMIANIE.
REJESTRACJA WYŁĄCZNIE DROGĄ TELEFONICZNĄ
798-313-720
Jednocześnie informujemy,iż przestrzegamy aktualnych zaleceń sanitarno epidemiologicznych.
INFORMACJA O ZAKRESIE I SPOSOBIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W CZASIE STANU EPIDEMII WIRUSA SARS-COV-2
W związku z epidemią wirusa sars-cov-2 („koronawirus”) zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Naczelnej Izby Lekarskej oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego w Polsce w trosce o bezpieczeństwo Twoje, Twoich najbliższych oraz pracowników Hercules Trading Sp. z o.o. i ich rodzin z dniem 01.04.2020 zmieniamy sposób i zasady udzielania świadczeń medycznych w NZOZ Poradnia Stomatologiczna Hercules.
W celu zminimalizowania ryzyka możliwej transmisji wirusa podczas udzielania opieki stomatologicznej zasady postępowania będą rygorystycznie przestrzegane .
Ze względu na brak stosownych zabezpieczeń nie udzielamy świadczeń stomatologicznych wewnątrz pomieszczeń NZOZ Poradnia Stomatologiczna Hercules NZOZ Poradnia Stomatologiczna Hercules osobom, u których:
wystąpił co najmniej jeden z wymienionych objawów ostrej infekcji układu oddechowego:
- gorączka (temperatura ciała powyżej 37 st. Celsjusza)
- kaszel
- duszność
lub osobom, które w okresie ostatnich 14 dni:
- przebywały za granicą, szczególnie w regionie, w którym podejrzewa się utrzymującą się transmisję sars-cov-2.
- miały bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono zakażenie sars-cov-2 (kontakt z przypadkiem potwierdzonym lub przypadkiem prawdopodobnym) oraz z osobą będącą na kwarantannie.
- pracowały lub przebywały jako odwiedzające w jednostce opieki zdrowotnej, w której leczono pacjentów zakażonych sars-cov-2.
- które przebywają na kwarantannie lub na zwolnieniu lekarskim z powodu choroby zakaźnej.
- z obniżoną odpornością.
W sytuacji gdy potrzebujesz pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi :
- Po pierwsze : ZADZWOŃ do nas na numer : 798-313-720
Absolutnie nie przychodź bez wcześniejszego zadzwonienia do nas albowiem bez wywiadu telefonicznego i tak nie zostaniesz wpuszczony do środka ! - Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym.
- Zadzwoń ponownie lub wyślij smsa z prośbą o kontakt z naszej strony.
- Podczas rozmowy telefonicznej, poprosimy Cię o podanie dolegliwości oraz przeprowadzimy wywiad telefoniczny aby ustalić, czy pacjent ma całkowity brak objawów potencjalnie związanych z zakażeniem koronawirusem SARSCoV-2, takich jak kaszel, zapalenie spojówek, gorączka (nawet umiarkowana!), kichanie, zapalenie błony śluzowej nosa, biegunka itp., oraz aby uzyskać informacje nt. ewentualnych podróży pacjenta lub jego kontaktów z osobami, które przebywały na obszarach o największej infekcji (patrz kwestionariusz).
- Możemy poprosić o przesłanie sms-em zdjęcia miejsca w którym odczuwasz dolegliwości. Proszę wówczas je wykonać i przesłać i oczekiwać na kontakt z naszej strony. Nie dzwoń , nie blokuj połączenia my się odezwiemy.
- W stanach innych niż bólowe / ostre uzyskacie Państwo poradę telefoniczną . W sytuacji zaostrzenia objawów prosimy o ponowny kontakt z nami.
- Nie będziemy wystawiali recept dla nowych pacjentów bez wcześniejszego zbadania pacjenta.
Prosimy o przestrzeganie poniższych reguł podczas wizyty w gabinecie :
- Jeżeli lekarz na podstawie wywiadu zdecyduje o Państwa wizycie w gabinecie , zadzwonimy do Ciebie i:
– poprosimy o dane osobowe : imię i nazwisko, PESEL ( nie dotyczy obcokrajowców ), datę urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon abyśmy mogli się z Państwem skontaktować .
– podamy dokładny termin wizyty – dzień oraz godzinę : PROSZĘ PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI , SPÓŹNIENIE OZNACZA REZYGNACJĘ Z WIZYTY. PACJENT TAKI NIE ZOSTANIE OBSŁUŻONY. - Podanie danych będzie weryfikowane na podstawie dowodu osobistego lub paszportu okazanego przez szybę przed wejściem do gabinetu.
- Nie zabieraj ze sobą na wizytę żadnych dodatkowych rzeczy np .parasol, torebka , siatki , zakupy itp. Miej przy sobie minium jakie jest konieczne na czas wizyty ,które mogą być schowane do kieszeni. ( dowód osobisty, karty płatnicze , gotówka , telefon )
- Nie przychodź na wizytę z osobą towarzyszącą – NIE ZOSTANIE WPUSZCZONA DO ŚRODKA .
- WYJĄTEK – w przypadku nieletnich ( dzieci do 8 roku życia ) do pomieszczenia wpuszczony jest JEDEN rodzic , wyłącznie do strefy poczekalni . NIE ZOSTANIE ON WPUSZCZONY DO GABINETU WRAZ Z DZIECKIEM.
- Dzięki podanym danym przygotujemy wyłącznie niezbędne dokumenty gdy przyjdziesz na wizytę, i nie będziemy niepotrzebnie przedłużać Twojego pobytu w gabinecie.
- W związku z powyższym informujemy iż Administratorem Danych Osobowych jest Hercules Trading Sp. z o.o. a wszelkie informacje w zakresie danych osobowych są dostępne w rejestracji.
- Przychodząc na wizytę i podpisując dokumenty ( ograniczamy je do koniecznego minimum) poprzez ich podpisanie potwierdzasz również że zapoznałeś się z informacją w zakresie ochrony danych osobowych.
- Informujemy iż możesz upoważnić osobę bliską do udzielenia jej informacji na temat Twojego stanu zdrowia oraz w zakresie udostępnienia dokumentacji medycznej prosimy przesyłać drogą mailową na adres stomatologia@hercules.pl z podanie danych pacjenta oraz danych osoby upoważnionej przez nią oraz wskazanie zakresu upoważnienia.
- Wszelkie zalecenia, porady i dyskusje nie związane bezpośrednio z wykonywaniem leczenia będą odbywać sie telefonicznie przed i po wizycie.
WIZYTA
- Bądź punktualny i stań w świetle drzwi wejściowych .
- Po przybyciu zadzwoń z informacją o swoim przyjściu.
- Może się okazać że poczekaj chwilę ale wynika to z faktu że możemy jeszcze przygotowywać gabinet na Twoją wizytę .
- Gdy podejdzie rejestratorka/asystentka/lekarz przyłóż do szyby dowód potwierdzający Twoją tożsamość , musimy ją potwierdzić .
- Następnie zostaniesz wpuszczony do przychodni.
- ZOSTANIE WYKONANY POMIAR TEMPERATURY.
- Zostanie Ci podany środek dezynfekcyjny do rąk . Zdezynfekuj ręce .
- Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dokumenty do podpisania wraz z długopisem .
- Zapoznaj się z nimi i podpisz czytelnie ,wpisując datę.
- Zostaniesz poproszony i odprowadzony do łazienki w której prosimy o dokładne umycie rąk i użycie środka dezynfekującego przez co najmniej 20 sekund.
- Zostaniesz wówczas poproszony do gabinetu.
- Pamiętaj pracujemy w warunkach panującej epidemii : NICZEGO NIE DOTYKAJ, NIE DOTYKAJ KLAMEK< BLATÓW < URZĄDZEŃ . NIE OPIERAJ SIĘ O BLATY , DRZWI I ELEMENTY WYPOSAŻENIA.
- PRZESTRZEGAJ : W CZASIE DROGI DO GABINETU ZALECANEJ ODLEGŁOŚCI 1,5 M OD KAŻDEJ OSOBY.
- Postępuj zgodnie z tym co lekarz mówi . Ogranicz ruchy do minimum, nie gestykuluj, trzymaj ręce na kolanach.
- W trakcie wizyty może być konieczność wykonania zdjęcia RTG , postępuj zgodnie z poleceniami lekarza.
- Jeżeli będzie konieczne udzielenie świadczenia leczniczego, które będzie wymagało interwencji w jamie ustnej , może to być wykonane z użyciem koferdamu (gumowej izoalcji zęba lub zębów) dlatego , że w tym trybie wykonujemy tylko i wyłącznie zabiegi doraźne, pomagające w cierpieniu, szybkie i absolutnie konieczne, w niektórych przypadkach będące alternatywą do leczenia z wyboru oraz krótki i bardzo szybki proces decyzyjny oparty w głównej mierze na wiedzy i doświadczeniu lekarza a w niewielkim stopniu na życzeniu pacjenta.
- Po wizycie ( badaniu albo udzieleniu świadczenia medycznego ) zostaniesz skierowany do łazienki. Umyj ręce wodą z mydłem osusz jednorazowym ręcznikiem ,wyrzuć go do kosza . Następnie zdezynfekuj ręce.
- Lekarz powie o dalszych zaleceniach.
- Rozlicz wizytę .
- Wyjdź z przychodni na zewnątrz .
PO WIZYCIE :
- Jeżeli lekarz tak zaleci skontaktuj się z gabinetem telefonicznie w terminie który podał Ci lekarz w celu kontroli Twojego stanu zdrowia po wizycie.
- O wszelkich dolegliwościach najpierw poinformuj telefonicznie. Podejmiemy niezbędne działania aby udzielić Ci pomocy.
Zadzwoń
i umów się
Godziny otwarcia
Pon.: 8 00 - 18 00
Wt.: 8 00 - 18 00
Śr.: 8 00 - 18 00
Czw.: 8 00 - 18 00
Pt.: 8 00 - 18 00
Sob.: 00 - 00