Loader
Zadzwoń i umów się +48 798 313 720

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ EPIDEMICZNĄ GODZINY PRZYJĘĆ LEKARZY DENTYSTÓW ULEGŁY ZMIANIE.

REJESTRACJA WYŁĄCZNIE DROGĄ TELEFONICZNĄ
798-313-720

Jednocześnie informujemy,iż przestrzegamy aktualnych zaleceń sanitarno epidemiologicznych.

INFORMACJA O ZAKRESIE I SPOSOBIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W CZASIE STANU EPIDEMII WIRUSA SARS-COV-2

W związku z epidemią wirusa sars-cov-2 („koronawirus”) zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Naczelnej Izby Lekarskej oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego w Polsce w trosce o bezpieczeństwo Twoje, Twoich najbliższych oraz pracowników Hercules Trading Sp. z o.o. i ich rodzin z dniem 01.04.2020 zmieniamy sposób i zasady udzielania świadczeń medycznych w NZOZ Poradnia Stomatologiczna Hercules.

W celu zminimalizowania ryzyka możliwej transmisji wirusa podczas udzielania opieki stomatologicznej zasady postępowania będą rygorystycznie przestrzegane .

Ze względu na brak stosownych zabezpieczeń nie udzielamy świadczeń stomatologicznych wewnątrz pomieszczeń NZOZ Poradnia Stomatologiczna Hercules NZOZ Poradnia Stomatologiczna Hercules osobom, u których:

wystąpił co najmniej jeden z wymienionych objawów ostrej infekcji układu oddechowego:

  • gorączka (temperatura ciała powyżej 37 st. Celsjusza)
  • kaszel
  • duszność

lub osobom, które w okresie ostatnich 14 dni:

  • przebywały za granicą, szczególnie w regionie, w którym podejrzewa się utrzymującą się transmisję sars-cov-2.
  • miały bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono zakażenie sars-cov-2 (kontakt z przypadkiem potwierdzonym lub przypadkiem prawdopodobnym) oraz z osobą będącą na kwarantannie.
  • pracowały lub przebywały jako odwiedzające w jednostce opieki zdrowotnej, w której leczono pacjentów zakażonych sars-cov-2.
  • które przebywają na kwarantannie lub na zwolnieniu lekarskim z powodu choroby zakaźnej.
  • z obniżoną odpornością.

W sytuacji gdy potrzebujesz pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi :

  1. Po pierwsze : ZADZWOŃ do nas na numer : 798-313-720
    Absolutnie nie przychodź bez wcześniejszego zadzwonienia do nas albowiem bez wywiadu telefonicznego i tak nie zostaniesz wpuszczony do środka !
  2. Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym.
  3. Zadzwoń ponownie lub wyślij smsa z prośbą o kontakt z naszej strony.
  4. Podczas rozmowy telefonicznej, poprosimy Cię o podanie dolegliwości oraz przeprowadzimy wywiad telefoniczny aby ustalić, czy pacjent ma całkowity brak objawów potencjalnie związanych z zakażeniem koronawirusem SARSCoV-2, takich jak kaszel, zapalenie spojówek, gorączka (nawet umiarkowana!), kichanie, zapalenie błony śluzowej nosa, biegunka itp., oraz aby uzyskać informacje nt. ewentualnych podróży pacjenta lub jego kontaktów z osobami, które przebywały na obszarach o największej infekcji (patrz kwestionariusz).
  5. Możemy poprosić o przesłanie sms-em zdjęcia miejsca w którym odczuwasz dolegliwości. Proszę wówczas je wykonać i przesłać i oczekiwać na kontakt z naszej strony. Nie dzwoń , nie blokuj połączenia my się odezwiemy.
  6. W stanach innych niż bólowe / ostre uzyskacie Państwo poradę telefoniczną . W sytuacji zaostrzenia objawów prosimy o ponowny kontakt z nami.
  7. Nie będziemy wystawiali recept dla nowych pacjentów bez wcześniejszego zbadania pacjenta.

Prosimy o przestrzeganie poniższych reguł podczas wizyty w gabinecie :

  1. Jeżeli lekarz na podstawie wywiadu zdecyduje o Państwa wizycie w gabinecie , zadzwonimy do Ciebie i:
    – poprosimy o dane osobowe : imię i nazwisko, PESEL ( nie dotyczy obcokrajowców ), datę urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon abyśmy mogli się z Państwem skontaktować .
    – podamy dokładny termin wizyty – dzień oraz godzinę : PROSZĘ PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI , SPÓŹNIENIE OZNACZA REZYGNACJĘ Z WIZYTY. PACJENT TAKI NIE ZOSTANIE OBSŁUŻONY.
  2. Podanie danych będzie weryfikowane na podstawie dowodu osobistego lub paszportu okazanego przez szybę przed wejściem do gabinetu.
  3. Nie zabieraj ze sobą na wizytę żadnych dodatkowych rzeczy np .parasol, torebka , siatki , zakupy itp. Miej przy sobie minium jakie jest konieczne na czas wizyty ,które mogą być schowane do kieszeni. ( dowód osobisty, karty płatnicze , gotówka , telefon )
  4. Nie przychodź na wizytę z osobą towarzyszącą – NIE ZOSTANIE WPUSZCZONA DO ŚRODKA .
  5. WYJĄTEK – w przypadku nieletnich ( dzieci do 8 roku życia ) do pomieszczenia wpuszczony jest JEDEN rodzic , wyłącznie do strefy poczekalni . NIE ZOSTANIE ON WPUSZCZONY DO GABINETU WRAZ Z DZIECKIEM.
  6. Dzięki podanym danym przygotujemy wyłącznie niezbędne dokumenty gdy przyjdziesz na wizytę, i nie będziemy niepotrzebnie przedłużać Twojego pobytu w gabinecie.
  7. W związku z powyższym informujemy iż Administratorem Danych Osobowych jest Hercules Trading Sp. z o.o. a wszelkie informacje w zakresie danych osobowych są dostępne w rejestracji.
  8. Przychodząc na wizytę i podpisując dokumenty ( ograniczamy je do koniecznego minimum) poprzez ich podpisanie potwierdzasz również że zapoznałeś się z informacją w zakresie ochrony danych osobowych.
  9. Informujemy iż możesz upoważnić osobę bliską do udzielenia jej informacji na temat Twojego stanu zdrowia oraz w zakresie udostępnienia dokumentacji medycznej prosimy przesyłać drogą mailową na adres stomatologia@hercules.pl z podanie danych pacjenta oraz danych osoby upoważnionej przez nią oraz wskazanie zakresu upoważnienia.
  10. Wszelkie zalecenia, porady i dyskusje nie związane bezpośrednio z wykonywaniem leczenia będą odbywać sie telefonicznie przed i po wizycie.

WIZYTA

  1. Bądź punktualny i stań w świetle drzwi wejściowych .
  2. Po przybyciu zadzwoń z informacją o swoim przyjściu.
  3. Może się okazać że poczekaj chwilę ale wynika to z faktu że możemy jeszcze przygotowywać gabinet na Twoją wizytę .
  4. Gdy podejdzie rejestratorka/asystentka/lekarz przyłóż do szyby dowód potwierdzający Twoją tożsamość , musimy ją potwierdzić .
  5. Następnie zostaniesz wpuszczony do przychodni.
  6. ZOSTANIE WYKONANY POMIAR TEMPERATURY.
  7. Zostanie Ci podany środek dezynfekcyjny do rąk . Zdezynfekuj ręce .
  8. Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dokumenty do podpisania wraz z długopisem .
  9. Zapoznaj się z nimi i podpisz czytelnie ,wpisując datę.
  10. Zostaniesz poproszony i odprowadzony do łazienki w której prosimy o dokładne umycie rąk i użycie środka dezynfekującego przez co najmniej 20 sekund.
  11. Zostaniesz wówczas poproszony do gabinetu.
  12. Pamiętaj pracujemy w warunkach panującej epidemii : NICZEGO NIE DOTYKAJ, NIE DOTYKAJ KLAMEK< BLATÓW < URZĄDZEŃ . NIE OPIERAJ SIĘ O BLATY , DRZWI I ELEMENTY WYPOSAŻENIA.
  13. PRZESTRZEGAJ : W CZASIE DROGI DO GABINETU ZALECANEJ ODLEGŁOŚCI 1,5 M OD KAŻDEJ OSOBY.
  14. Postępuj zgodnie z tym co lekarz mówi . Ogranicz ruchy do minimum, nie gestykuluj, trzymaj ręce na kolanach.
  15. W trakcie wizyty może być konieczność wykonania zdjęcia RTG , postępuj zgodnie z poleceniami lekarza.
  16. Jeżeli będzie konieczne udzielenie świadczenia leczniczego, które będzie wymagało interwencji w jamie ustnej , może to być wykonane z użyciem koferdamu (gumowej izoalcji zęba lub zębów) dlatego , że w tym trybie wykonujemy tylko i wyłącznie zabiegi doraźne, pomagające w cierpieniu, szybkie i absolutnie konieczne, w niektórych przypadkach będące alternatywą do leczenia z wyboru oraz krótki i bardzo szybki proces decyzyjny oparty w głównej mierze na wiedzy i doświadczeniu lekarza a w niewielkim stopniu na życzeniu pacjenta.
  17. Po wizycie ( badaniu albo udzieleniu świadczenia medycznego ) zostaniesz skierowany do łazienki. Umyj ręce wodą z mydłem osusz jednorazowym ręcznikiem ,wyrzuć go do kosza . Następnie zdezynfekuj ręce.
  18. Lekarz powie o dalszych zaleceniach.
  19. Rozlicz wizytę .
  20. Wyjdź z przychodni na zewnątrz .

PO WIZYCIE :

  1. Jeżeli lekarz tak zaleci skontaktuj się z gabinetem telefonicznie w terminie który podał Ci lekarz w celu kontroli Twojego stanu zdrowia po wizycie.
  2. O wszelkich dolegliwościach najpierw poinformuj telefonicznie. Podejmiemy niezbędne działania aby udzielić Ci pomocy.
Zadzwoń
i umów się
Fax: +48 61 848 83 64
Mob.:
Godziny otwarcia

Pon.: 8 00 - 18 00

Wt.: 8 00 - 18 00

Śr.: 8 00 - 18 00

Czw.: 8 00 - 18 00

Pt.: 8 00 - 18 00

Sob.: 00 - 00